Nincs termék a kosárban
Vissza a termékekhezNincs termék a kosárban
Vissza a termékekhez12490 Ft 7790 Ft
Out of stock
Az Activity társasjáték – Knock Out leírása: Dobjatok a kockákkal, majd írjatok trükkös feladványokat a kidobott betűkkel!A kockák adják meg azokat a betűket, amelyekkel az egyik csapatnak fogalmakat kell írnia, a másik csapatnak meg ki kell találnia azokat! Ugye mindig a kisbetűs részben rejlik a mókás részlet, no itt is! Amennyi időt használ fel az egyik csapat a feladvány megírására, annyit kap a másik is, hogy kitalálja! Koncentráció és kreativitás kell ehhez az Activityhez, hogy minél cifrább feladványokat írjatok, illetve találjatok ki! Jó szórakozást !
További activity társasjátékok.
Az Activity társasjáték, melyet Ulrike Catty, Paul Catty, Hans Führer és Maria Führer tervezett, valamint a Piatnik és a Discovery toys adja ki. Elsőként 1990-ben jelent meg a piacon, és 2010. januárjában a Piatnik a figyelemre méltó 4,4 millió Activity társasjáték eladásával büszkélkedhetett. A szerzők az angolszász országokban népszerű “Charades (angol nyelv)” játékot fejlesztették tovább.
A játékosok csapatokat alakítanak, céljuk, hogy a soron levő játékos lerajzoljon, szóban körülírjon, vagy elmutogasson egy feladványt a csapatának, úgy, hogy ők kitalálják. Amelyik csapat először ér célba bábujával, az a nyertes.
A játékot 3-16 játékosnak ajánlják (bár gyakorlatilag nincs felső korlát), és egy átlagos játék 45 percig tart. A gyártó 12 év felett ajánlja a játékot.
Közös megegyezés alapján kezdhet bármelyik csapat, majd sorban haladnak. A csapat egy tagja kimegy, és húz egy kártyát valamely talonból. Mindegy kártyán A-tól F-ig vannak megjelölve a feladványok, a soron levő játékosnak azt kell választania, amelyik betűvel jelölt szakaszon áll épp a bábujuk. Minden szakaszon más-más bemutatási módot kell alkalmazni:
A csapat tagjainak hangosan kell bemondaniuk az általuk helyesnek vélt megfejtést, a bemutató személy pedig csak akkor jelezhet, ha kitalálták azt.
Valamennyi feladatra időkorlát érvényes, amit a homokóra határoz meg. Ha a megadott időn belül a csapat kitalálta a fogalmat, annyit léphetnek előre bábujukkal, amennyi a kártyán oda van írva zárójelben a feladvány után. Ha nem sikerült kitalálniuk, nem lépnek. Ha a bemutató személy megsértett valamilyen szabályt, három mezőt kell visszalépniük.
Amennyiben a feladvány után hat pont van írva, az nyílt körnek számít. Ilyenkor nem csak a bemutató személy csapata találgathat, hanem az összes. Az a csapat léphet, aki az időkorláton belül elsőre kimondja a helyes megfejtést.
Weight | 0,000 kg |
---|---|
Márka | |
Vonalkód | 9001890718670 |
Ⓒ Powered By Codefusion.hu
Reviews
There are no reviews yet.